هلدینگ سرمایه گذاری اسپندار

درباره شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار

این روزها نقش با اهمیت هلدینگ ها در بازار سیمان بر کسی پوشیده نیست و شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار متشکل از 3 کارخانه سیمان ( شرکت سیمان آرتا اردبیل ، شرکت سیمان فراز فیروزکوه و شرکت سیمان نیزار قم ) ، دو کارخانه ی آهک ( شرکت مجتمع آهک آذرشهر و البرز ) و یک شرکت حمل و نقل با عنوان شرکت حمل و نقل امن ترابر الماس اسپندار به عنوان تنها هلدینگ خصوصی سیمان در ایران در حدود شش درصد از کل سیمان ایران را تولید می کند.

هلدینگ خصوصی سیمان اسپندار نتیجه ی مشارکتی موفق بین سرمایه گذاران ایرانی و خارجی می باشد و حضور سرمایه گذار خارجی در هدایت مجموعه در تولید سیمان با کیفیت بالا تحت برند “اسپندار” نقش موثری داشته است. 

همچنین مدیریت اسپندار همواره در کنار تمرکز بر سرمایه گذاری در تکنولوژی ، تولید و نوآوری ، برنامه های دراز مدتی نیز در زمینه شناخت مهارت های منابع انسانی داشته و در این راستا ایمنی و سلامت کارکنان همواره از پایه های اصلی خط مشی شرکت قرار داده شده است. صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست نیز همیشه از اولویت های شرکت اسپندار بوده و خواهد بود. 

در اینجا اسپندار لازم می داند تا از تمامی مدیران و کارکنان این مجموعه به دلیل وفاداری خالص به مجموعه و عملکرد فوق العاده آنها صمیمانه تشکر نماید. همچنین از حمایت های بی دریغ اهالی مناطقی که کارخانه های شرکت سیمان اسپندار در آن مناطق واقع شده اند که در واقع خود صاحبان اصلی کارخانه ها می باشند و در نهایت از  مشتریان خوب شرکت های زیر مجموعه اسپندار که وفاداری آنها هرگز برای ما قابل ارزش گذاری نیست تشکر فراوان داریم.

درباره شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار

مدیران شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار

Afkhami
مهرداد افخمی mehrdad.afkhami@espandar.com
مدیرعامل
Hesler
پیر فرانسوا هسلر

رئیس هیئت مدیره
Matis
نیکلاس ماتیز

عضو هیئت مدیره
kortel
آندره کورتل

عضو هیئت مدیره